divendres, 25 de febrer del 2011

PUNT DE CREU

Una de les meves aficions amagada és fer punt de creu. Bé, les persones a les que he fet alguna vegada algun regalet ja m'han descobert, o més ben dit, ho he volgut deixar al descobert.

Tot va començar el dia 11 de setembre del 2001, coincidint amb el tràgic succés de l'11-S als Estats Units. Tenia un examen d'Estadística, i la veritat, amb totes les notícies que estaven arribant pels mitjans de comunicació, impossible el poder estudiar! No hi havia ningú que es concentrés amb tal assignatura! Potser m'ajudava el fet que havia anat tot l'estiu a classes de reforç i més o menys ho tenia dominat. Encara que no pots predir mai el resultat, però tantes vegades m'havia presentat que podia endevinar per on anirien les preguntes.

Just aquell diumenge, a una de les revistes del cor, regalaven un suplement per fer punt de creu, amb el seus fils, agulla, plantilla.... i just la meva mare tenia un pitet amb una tira enganxada de les de fer punt de creu... i just en dos mesos naixeria la meva fillola. Moltes coincidències no?

Aquestes coincidències, l'ensenyament per part de la meva mare i les poques ganes d'estudiar em van portar a l'aprenentatge d'aquesta labor, que a poc a poc he anat descobrint. No sóc una experta ni molt menys, però vaig fent, sobretot quant s'acosten aniversaris i naixements.

Ahhhh!!! Per cert, m’oblidava d'una cosa molt important: VAIG APROVAR L'EXAMEN!

Així que he pensat que a mesura que vagi fent, aniré penjant-ho al bloc...

Espero que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada