dimarts, 1 de febrer del 2011

COM COMENÇAR...

No sé com començar.... m'agradaria compartir les experiències viscudes arrel dels meus viatges per aquest món, que podriem dir que no han estat molts, però si intensos. M'agrada molt viatjar, és un dels plaers que ens ofereix la vida, i sempre estic en fase de recerca de nous destins vacacionals. Que si monuments a destacar, allotjaments, gastronomia típica, restauració, excursions, consells a tenir en compte.... tot un munt d'informació guardada a la ment, la maleta feta... i el més important: moltes ganes de viatjar!

4 comentaris:

  1. Muy interesante! Cuando puedas haz una entrada de tu viaje a Verona que lo tengo en mi lista......

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Setes! Espero que segueixis fil per randa el meu blog.

    ResponElimina
  3. Nena, descuida que el viajecito a Lombardia está esperando para ser contado.
    En unos dias pongo una entrada de sitios interesantes e información útil de Verona.

    ResponElimina