dijous, 3 de març del 2011

REPTES VIATGERS

Remenant pels calaixos d'una calaixera que tinc de mimbre, on el pas dels anys ha deixat petjada i necessita urgentment ser canviada, vaig trobar, entre altres coses, un paper doblegat i mig arrugat.
La meva sorpresa va ser quant al obrir-lo, hi havia una llista de possibles viatges que m'agradaria fer. Possiblement la vaig fer en un moment d’avorriment i deixant-me guiar per les revistes de viatges que em comprava i segueixo comprant.
Em va fer gràcia, ja que alguns dels viatges ja els he anat fent des de llavors fins ara, així que em vaig dedicar a anar tatxant-los.


ROMA
RIVIERA MAYA
TAILANDIA
LONDRES
PARIS (en quinze dies)
MENORCA
LISBOA
EIVISSA
AMSTERDAM
PRAGA
MALTA
ESCOCIA
RUTA CASTELLS DEL LOIRA
ILLES GREGUES I ATENES
RUTA PER ANDALUCIA
RUTA PER ASTURIES
EGIPTE
CREUER PEL MEDITERRANI
RUTA PER LA TOSCANA
NEW YORK
ISTAMBUL
POLINESIA FRANCESA
AUSTRALIA

No cal dir però que aquesta llista continuaria amb molts llocs més que m'atreuen, com per exemple veure les 7 MERAVELLES DEL MÓN (una ja la he vist! iujuuuuu!), però de moment aquest és el repte viatger que em vaig proposar, i que m'agradaria complir al llarg de la meva vida.




1 comentari:

  1. jo també la llista en una llibreta, en molts llocs per viatjar coincidim
    jejejejjeje

    ResponElimina